1. Prevzemanje pravil in pogojev uporabe
- Uporabnik lahko uporablja Rezervacijski sistem le na način in pod pogoji določenimi s temi Splošnimi pogoji uporabe portala in rezervacijskega sistema Explore Slovenia. (v nadaljevanju: Splošni pogoji).
- Uporabnik sprejme Splošne pogoje v postopku rezervacije ali v postopku registracije na Portal. Uporabnik s tem potrjuje, da je Splošne pogoje prebral, jih razumel in da se z njimi strinja. To velja tudi za Varstvo osebnih podatkov in za določila o upravljanju osebnih podatkov.
- Splošni pogoji so veljavni v času rezervacije, po vsebini določajo pogodbeno razmerje med Uporabnikom in Upravljavcem (Pogodba). Pogodba je veljavna in zavezujoča ter začne veljati v skladu z drugo alinejo te točke.
- Splošne pogoje lahko Upravljavec kadarkoli spremeni in so za Uporabnike zavezujoča v vsakokrat spremenjeni obliki. Priporočamo, da ob vsakokratni rezervaciji preverite veljavne pogoje.
- Sprememba pogojev ne vpliva na sklenjene rezervacije in rezervacije v teku, pri katerih je Uporabnik Splošne pogoje že sprejel.
2. Obveznosti Uporabnika
Z opravljanjem rezervacij na Portalu se Uporabnik zavezuje spoštovati in upoštevati določila iz te točke, kot sledi:
- Uporabnik V rezervacijski sitem Portala vnaša samo resnične, pravilne in ne zavajajoče podatke. Prav tako je dolžan na portalu izvajati samo resnične in ne zavajajoče aktivnosti.
- Po opravljeni rezervaciji ali registraciji na Portal, se Uporabnik v svoj uporabniški račun prijavi s svojim uporabniškim imenom (elektronski naslov) in geslom.
3. Storitev
Portal uporabnikom nudi spletne rezervacije doživetij, nastanitev in turističnih paketov, ki jih ponujajo Partnerji/Ponudniki. V okviru tega Portal in rezervacijski sistem Uporabniku nudita:
- Sestavljanje individualnega paket iz doživetij in nastanitev enega ali več ponudnikov;
- Varno spletno plačilo rezerviranih doživetij, nastanitev in turističnih paketov z napredno plačilno storitvijo;
- Za specifična doživetja posredovanje povpraševanj ponudniku;
- Odpoved rezervacije v skladu s pogoji odpovedi posameznih produktov po pogojih Ponudnika.
- S storitvijo zajema, prenosa, obdelave in prikaza informacij in podatkov je Portal z rezervacijskim sistemom posrednik med Uporabnikom in Ponudnikom doživetja, nastanitve ali paketa.
4. Rezervacije
- Uporabnik z oddano rezervacijo produkta preko rezervacijskega sistema Portala, vstopa v neposredno in pravno zavezujoče pogodbeno razmerje s Ponudnikom produkta (doživetja, nastanitve ali turističnega paketa).
- Portal z rezervacijskim sistemom je z zajemom, prenosom, obdelavo in prikazom informacij in podatkov v vlogi posrednika pri rezervaciji in plačilu rezervacije med Uporabnikom in Ponudnikom.
- Uporabnik preko rezervacijskega sistema na Portalu v trenutku oddaje rezervacije: izvede rezervacijo na potrditev za doživetje, nastanitev ali turistični paket, katero Ponudnik potrdi ali zavrne v roku 48-ih ur;
- Uporabnik opravi rezervacijo produktov s spletnim plačilom ali z rezervacijo sredstev na kreditni kartici;
- Vse pravice in obveznosti iz pogodbena odnosa iz te točke, ki niso posebej dogovorjene v teh Splošnih pogojih, se presojajo po Obligacijskem zakoniku.
- Portal in rezervacijski sistem o korakih in spremembah rezervacije obvešča Uporabnika in Ponudnika.
4.1. Takojšnja on-line rezervacija s spletnim plačilom – instant rezervacija
- Rezervacija doživetja, nastanitve ali turističnega paketa je sklenjena ob uspešnem spletnem plačilu zneska rezervacije takoj.
4.2. Rezervacija na povpraševanje in potrditev s spletnim plačilom:
- Rezervacijo doživetij in paketov zaradi narave njihovih storitev, Ponudnik fizično potrdi v roku največ 48 ur. Uporabnik ob oddaji rezervacije z vključenim doživetjem prejme obvestilo o rezervaciji v teku. Rezervacija na potrditev se uspešno zaključi in potrdi ali zavrne v roku 48 ur od njene oddaje.
- V primeru, da Ponudnik v roku 48 ur ne potrdi ali zavrne rezervacije, ga sistem sam zavrne in se šteje, da je Ponudnik odstopil od rezervacije.
4.3. V primeru zavrnjene rezervacije enega ali več doživetij Uporabnik:
- Brez stroškov odstopi od celotne rezervacije ali
- S takojšnjo rezervacijo rezervira že potrjena doživetij in nastanitve v paketu ali
- Spremeni izbor doživetij in nastanitev ter ponovi postopek rezervacije na potrditev.
4.5. Podatki zapisani v podrobnostih rezervacije so elementi pogodbenega odnosa med Uporabnikom in Ponudnikom.
5. Odpoved rezervacije
- Pogoje odpovedi rezervacije določa Ponudnik sam, za vsak produkt posebej.
- Pogoji odpovedi rezervacije so v Rezervacijskem sistemu navedeni pri javni objavi vsakega produkta in zabeleženi v podrobnostih rezervacije, ki jih prejme Uporabnik po elektronski pošti.
- Pogoji odpovedi rezervacije so v primeru opravljene rezervacije sestavni del pogodbenega razmerja med Uporabnikom in Ponudnikom.
- V primeru, ko Ponudnik pri svojem produktu ne določi pogojev odpovedi rezervacije, veljajo Splošni pogoji odpovedi Portala, ki so objavljeni na strani: Pogoji odpovedi Explore Slovenia
- V primeru odpovedi rezervacije vedno veljajo pogoji odpovedi, ki so bili veljavni v trenutku oddaje rezervacije.
- Portal in Upravljalec v primeru odpovedi ali spremembe rezervacije opravljene s spletnim plačilom deluje po pogojih, ki so navedeni v ponudbi ali veljajo splošna pravila odpovedi Portala.
- V primeru Uporabnikove odpovedi rezervacije produktov opravljenih s spletnim plačilom, bo Upravljalec, v skladu s pogoji odpovedi rezervacije produkta in temi Splošnimi pogoji, Uporabniku poračunal strošek odpovedi rezervacije in razliko nakazal na račun s katerega je Uporabnik opravil spletno plačilo rezervacije.
- Strošek odpovedi rezervacije je enak vrednosti, določeni s pogoji odpovedi rezervacije produkta. V primeru odpovedi rezervacije paketa produktov, se strošek odpovedi zaračuna glede na pogoje odpovedi rezervacije vsakega produkta.
5.1. Pogoji odpovedi rezervacije ne veljajo v naslednjih primerih:
- v primeru odpovedi rezervacije zaradi višje sile in
- v primeru odpovedi rezervacije zaradi ne potrditve najmanj enega doživetja v dinamično sestavljenem paketu, lahko Uporabnik v 48 urah od oddaje rezervacije brezplačno odpove vse produkte, ki tak paket sestavljajo.
- Pogoji odpovedi rezervacije veljajo tudi, če Uporabnik ne pride (t.i. »no-show«) in ni izvedel odpovedi rezervacije. Izjema je ne prihod t.i. »no-show« zaradi višje sile.
6. Sprememba rezervacije
- Uporabnik lahko spremeni rezervacijo produktov v dogovoru s Ponudnikom, v kolikor Ponudnik to možnost dopušča.
- Uporabnik je seznanjen z dejstvom, da nekaterih produktov ni mogoče odpovedati brez plačila stroška odpovedi rezervacije in da so določene spremembe rezervacij produktov mogoče le ob doplačilu.
- Uporabnik in Ponudnik imata pravico do spremembe rezervacij v primeru višje sile, ki je ni bilo mogoče predvideti ali se ji izogniti.
Uporabnik ima pravico do spremembe rezervacije in sicer:
- V primeru višje sile si Ponudnik pridržuje pravico menjave rezerviranega produkta z drugim enakovrednim produktom za enako ali nižjo ceno, kot jo je imel Uporabnik potrjeno ob sklenitvi rezervaciji.
- Ponudnik lahko izvede menjavo produkta samo pod pogojem, da Uporabnika vsaj 24 ur vnaprej pisno obvesti po elektronski pošti, o menjavi produkta in o razlogu menjave ter se Uporabnik s predlagano menjavo strinja.
- V primeru, da Uporabnik ne soglaša z menjavo produkta, lahko brez stroškov odpovedi rezervacije odstopi od pogodbe. Ponudnik je dolžan povrniti Uporabniku celotno vplačilo rezerviranega produkta.
- Enaka pravila veljajo v primeru, da zamenjava rezerviranega produkta ni mogoča.
7. Plačilo
- Uporabnik s direktnim online plačilom rezervacije plača celoten znesek za rezervirane produkte v trenutku sklenitve rezervacije.
- Storitve rezervacije na Portalu so za Uporabnika brezplačne.
- Uporabnik ob rezervaciji prejme podrobnosti rezervacije z navedbo že plačanega zneska po elektronski pošti. Podrobnosti rezervacije se v primeru že izvedenega plačila štejejo kot potrdilo o plačilu (Voucher).
- Račun za opravljene storitve rezerviranih produktov Uporabniku izda Ponudnik, ki prav tako zagotavlja vse pravice iz njunega pogodbenega razmerja in Obligacijskega zakonika.
- V primeru rezervacije s plačilom pri Ponudniku, je potrebno s kreditno kartico zagotoviti rezervacijo sredstev, kot varovalka za primer neplačila pri Ponudniku ali neprihoda-nekoriščenja. Rezervacija brez uspešno izvedene rezervacije sredstev je neveljavna.
8. Varnost in osebni podatki
- Upravljalec zbira, hrani in obdeluje podatke o plačilnih sredstvih in osebne podatke Uporabnikov, le za potrebo izvedbe spletnih plačil.
- Upravljalec in Ponudnik sta odgovorna za obdelavo in varovanje osebnih in drugih podatkov, ki jih Uporabnik deli za namen spletnega plačila produktov.
- Za zaščito, varnost in šifriranje pri prenosu podatkov Upravljavec uporablja tehnologijo “Secure Socket Layer (SSL)”.
- Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi Procesor spletnih plačil (banka ali plačilni posrednik). Avtorizacije kreditnih kartic potekajo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah.
- Vsi osebni podatki, ki jih Uporabnik vpiše v postopku sklepanja rezervacije in vsi osebni podatki Ponudnikov in drugih Partnerjev, se zbirajo, hranijo in obdelujejo le za namen sklenitve rezervacije in izvajanja pogodbe.
- Namen zbiranja, uporabe in obdelave osebnih podatkov ter pravice Uporabnikov smo opredelili v dokumentu Varstvo osebnih podatkov – GDPR.
9. Zaupnost
- Upravljalec in Ponudniki imajo pri izvajanju pogodbenih razmerij dostop do zaupnih podatkov.
- Upravljalec in Ponudniki se zavezujejo, da bodo vse podatke, ki jih bodo pridobili pri izvajanju pogodbenih odnosov, obravnavali kot zaupne.
- Kot zaupni podatki se opredelijo podatki o Uporabnikih in Ponudnikih/Partner, poslovnih in finančnih rezultatih, operacijski in podobni nejavni podatki, ki jih za zasebne ali zaupne označi Upravljalec, posamezen Partner ali so zaupni po zakonu.
- Upravljalec in Ponudniki bodo podatke, ki so v skladu s to točko opredeljeni kot zaupni, varovala v skladu z veljavnimi določili o Varstvu osebnih podatkov in z določili poslovne tajnosti.
10. Odgovornost in omejitve odgovornosti Upravljalca
- Vsebine orodja in funkcionalnosti Portala so ponujene “takšne kot so”, brez kakršnihkoli drugih jamstev.
- Upravljalec se zavezuje svoje storitve, ki so zajemanje, prenos ter obdelava podatkov in prikazovanje informacij v okviru Portala opravljati skrbno in vestno.
- Upravljalec si pridržuje pravico, da v primeru ogrožene varnosti podatkov, preprečitve večje škode in drugih nujnih razlogov, kadarkoli in za potreben čas, brez predhodnega obvestila, prekine zagotavljanje storitev Portala v celoti ali delno.
- Upravljalec ne odgovarja za napake, nastale zaradi kakršnekoli prekinitve (začasne ali delne) delovanja storitev Portala (npr. zaradi izpada elektrike, interneta), zaradi okvare, popravila, nadgradnje ali vzdrževanja programske ali strojne opreme ali katerega koli drugega razloga, ki ni povezan z delovanjem Portala in njenih orodij v normalnih pogojih delovanja.
- V nobenem primeru Upravljalec ne odgovarja za kakršnokoli posredno ali neposredno škodo, ki bi izvirala iz uporabe oziroma nezmožnosti uporabe storitev Portala v celoti ali delno, vključno in brez omejitev glede izgube podatkov, računalniške napake ali napačnega delovanja oziroma drugih škodnih dogodkov.
11. Pravice intelektualne lastnine
- Vsa programska oprema, potrebna za zagotavljanje storitve Portala, ki je na voljo in jo uporabljate na Portalu, z vsemi pravicami intelektualne lastnine za vsebine in informacije na Portalu, so v lasti Upravljalca in njegovih Partnerjev. Določilo velja, če izrecno ni dogovorjeno drugače.
- Upravljalec si pridržuje izključno lastništvo do vseh pravic iz naslova in interesa Portala.
- Uporabnik brez izrecnega pisnega dovoljenja Upravljalca in Partnerjev ne sme kopirati, uporabljati, združevati ali kakorkoli drugače uporabljati vsebin objavljenih na Portalu in blagovne znamke Explore Slovenia.
- Kakršnakoli nezakonita ali nedovoljena uporaba oziroma v 11. točki navedena dejanja, predstavljajo kršitev pravic intelektualne lastnine Upravljalca in pravic do uporabe baze podatkov, za kar je Uporabnik odškodninsko odgovoren.
12. Reklamacije in pritožbe
- Morebitne reklamacije in pritožbe glede storitev Upravljavca sprejemamo v pisni obliki na elektronski naslov info@exploreslovenia.si.
- Vse pritožbe in reklamacije morajo vsebovati natančno navedbo pomanjkljivosti, ki je razlog za pritožbo in obdobje, ko je bila pomanjkljivost zaznana.
- Uporabnik mora ob reklamaciji ali pritožbi navesti tudi kontaktne podatke.
- Ekranska slika pomanjkljivosti bistveno pomagajo na reševanju pritožbe ali reklamacije.
- Upravljavec bo na pritožbo odgovoril v roku 14 dni.
- V primeru zavajajočih ali napačnih podatkov o produktu v rezervacijskem sistemu Portala je odgovoren Ponudnik. Reklamacije, ki imajo za posledico zahtevek Uporabnika po znižanju cene produkta, Uporabnik naslovi neposredno na Ponudnika produkta. Upravljalec za take primere ne nosi odgovornosti.
- V kolikor bo Upravljavec seznanjen s primerom zavajajočih ali napačnih podatkov o ponudbi, ki je kršitev pogodbe med Upravljavcem in Partnerjem, bo primerno ukrepal.
13. Reševanje sporov
- Uporabnik in Upravljavec bosta morebitne spore, ki bi nastali na podlagi ravnanja v skladu s temi Splošnimi pogoji, reševala z dogovorom.
- V primeru sodnega reševanja sporov se ta Pravila in druga razmerja presojajo v skladu s slovenskim predpisi.
- Vsi spori, ki izhajajo iz teh Pravil in iz razmerij v povezavi z njimi, se vodijo izključno na pristojnih sodiščih v Republiki Sloveniji.
14. Končne določbe
- Platforma z rezervacijskim sistemom temelji na elektronskih postopkih, ki so lahko moteni. Zato Upravljavec pri kršitvah obveznosti odgovarja samo v primeru naklepa ali hude malomarnosti.
- Za višjo silo se šteje situacija, ki jo pred sklenitvijo rezervacije ni bilo možno predvideti ali se ji izogniti in mora biti dokumentirana z veljavnimi uradnimi dokumenti.
- Ti pogoji so za Uporabnike zavezujoča v vsakokratni spremenjeni obliki. Izjema so Uporabniki s sklenjenimi rezervacijami ali rezervacijami v teku, ki so Splošne pogoje sprejeli pred njihovo spremembo.
- Ti Splošni pogoji stopijo v veljavo z dnem javne objave na Portalu.
- V primeru razhajanja med angleškim in slovenskim besedilom teh Splošnih pogojev je odločilno slovensko besedilo.
15. Kontakt
Vprašanja v zvezi s Splošnimi pogoji lahko pošljete Upravljavcu na e-naslov: info@exploreslovenia.si
Veljavnost Splošnih pogojev od: 1.9. 2022