Pomen izrazov:
- Spletni portal:
Spletno mesto na domeni www.exploreslovenia.si s funkcionalnostmi za spletno prodajo outdoor doživetij, paketov in nastanitev. (v nadaljevanju: Portal)
- Rezervacijski sistem:
Rezervacijski sistem je del rešitve v platformi. Je spletno prodajo orodje za trženje outdoor doživetij, paketov in specializiranih outdoor nastanitev preko rezervacijskega portala. (v nadaljevanju: Rezervacijski sistem)
- Sistem za upravljanja storitev:
Z uporabniškim imenom in geslom zaščiteno okolje z orodji in funkcionalnostmi za upravljanje produktov, rezervacij in Rezervacijskega sistema v povezavi s spletnimi stranmi partnerjev. (v nadaljevanju: Web manager)
- Uporabniški račun:
Z vnaprej določenimi orodji in funkcionalnostmi zaščiten uporabniški račun na portalu ExploreSlovenia.si.
- Partner/Ponudnik:
Je pravna ali fizična oseba, ki ponuja outdoor doživetje, paket ali nastanitev preko portala ExploreSlovenia.si. in uporablja storitve te platforme v skladu s splošnimi pogoji.
- Uporabnik:
Oseba, ki se je prijavil v Rezervacijski sistemu z namenom izvesti rezervacijo ali oseba, ki je odprla uporabniški račun v skladu s Splošnimi pogoji.
- Rezervacija na povpraševanje:
Rezervacija, ki čaka na fizično potrditev ali zavrnitev ponudnika z časovno omejenem intervalu. Do potrditve ponudbe ponudnik in uporabnik nimata pogodbenih obveznosti iz naslova rezervacije.
- Produkt:
Outdoor turistično doživetje, pake ali nastanitev v specializiranih outdoor nastanitvah.
- Turistični paket:
Je ponudba, ki je sestavljena vsaj iz dveh produktov enega doživetja in prenočitve ter traja več kot 1 dan.
- Dinamično sestavljen paket:
Iz posameznih ponudb enega ali več ponudnikov sestavljen turistični paket, ki ga uporabnik sam sestavi v procesu rezervacije. Je po meri Stranke individualno sestavljen turistični paket.
1. Prevzemanje pravil in pogojev uporabe
- Partner uporablja Platformo z Rezervacijskim sistemom le na način in pod pogoji, določenimi s temi Splošnimi pravili in pogoji uporabe platforme Explore Slovenia. (v nadaljevanju: Pravila).
- Partner v postopku registracije v Platformo sprejme Pravila v skladu z navodili. S tem potrjuje, da je Pravila prebral, jih razumel, da se z njimi strinja, kar obenem velja tudi za Varstvo osebnih podatkov z določili o upravljanju osebnih podatkov.
- Pravila, ki so veljavna v času Partnerjeve vsakokratne uporabe Platforme, po vsebini določajo pogodbeno razmerje med Partnerjem in Upravljalcem (Pogodba). Pogodba je veljavna in zavezujoča ter začne veljati v trenutku nastopa dejstva iz točke drugi alineje točke 1.
- Ta Pravila lahko Upravljalec kadarkoli spremeni pod pogojem, da Upravljalec 30 dni pred spremembo Pravil, Partnerja po e-pošti seznani z vsebino sprememb in datumom, ko bodo spremenjena Pravila stopila v veljavo.
- Če Partner do datuma uveljavitve spremenjenih Pravil v skladu z določili iz 15. točke, pogodbeno razmerje ne odpove, se pogodbeno razmerje nadaljuje in spremenjena Pravila so za Partnerja zavezujoča v vsakokrat spremenjeni obliki.
- Če Partner po seznanitvi s spremenjenimi pravili pogodbeno razmerje v skladu z določili 16. točke odpove do datuma uveljavitve spremenjenih Pravil, potem zanj do prekinitve pogodbenega razmerja spremenjena Pravila ne veljajo.
2. Obveznosti in odgovornosti ponudnika
- Z uporabo portala ExploreSlovenia.si se ponudnik zavezuje spoštovati in upoštevati določila iz te točke.
- Ponudnik se v svoj uporabniški račun portala prijavi s svojim uporabniškim imenom in geslom, ki si ga sam generira ob registraciji na portal.
- Ponudnik je dolžan svoje uporabniško ime in geslo skrbno varovati in ju ne sme posredovati tretjim osebam.
- V primeru kakršnegakoli suma ogrožene varnosti uporabniškega računa, neprimerne uporabe uporabniških imen in gesel ali ob pojavu neznanih vsebin v uporabniškem računu, je Ponudnik dolžan o tem nemudoma obvestiti Upravljalca.
- Ponudnik je odgovoren za vse aktivnosti, ki se izvajajo v zvezi z njegovo ponudbo in uporabo portala preko vseh njegovih uporabniških računov.
- Ponudnik vnaša na portal samo resnične, pravilne in ne zavajajoče vsebine in podatke. Prav tako je dolžan na portalu izvajati samo resnične in ne zavajajoče aktivnosti.
- V primeru, da objavlja ponudbe in vsebine na portal v imenu in na račun Ponudnika izvaja Upravljalec, je Ponudnik zavezan, da vsebino pregleda in potrdi, vsa odgovornost vsebine je na strani ponudnika.
- Ponudnik je polno odgovoren za točnost, popolnost in pravilnost podatkov o svoji ponudbi v Platformi, kar posebej velja za cene, pravila rezervacije in razpoložljivost.
- Če Upravljalec ugotovi, da so podatki o produktih Ponudnika v Platformi nepravilni, nepopolni, zavajajoči ali da niso v skladu s funkcionalnostmi, pozove Ponudnika, da jih v določenem roku popravi.
- V kolikor jih Ponudnik v določenem roku ne popravi, lahko Upravljalec po lastni presoji popravi oziroma odstrani neustrezne vsebine in podatke.
- V skladu s pravili rezervacije je Ponudnik dolžan sprejeti vsako rezervacijo nastalo v Rezervacijskem sistemu in opraviti z rezervacijo naročene produkte. Od te zaveze odstopa le rezervacija na povpraševanje.
- Ponudnik se zavezuje vsako prejeto rezervacijo na povpraševanje fizično potrditi ali zavrniti v roku 24-ih ur od njenega nastanka.
- Ponudnik se zaveže na vsako povpraševanje odgovoriti v roku 24 ur.
- V primeru, da ponudnik na povpraševanje ne odgovori v roku 24 ur, se smatra, da je povpraševanje zavrnil in je uporabniku poslana zavrnitev rezervacije.
- Vsebine in podatki, ki jih Ponudnik vnese v Platformo, ostanejo v izključni lasti Ponudnika.
- V primeru, da so vsebine, fotografije in video vsebine koriščene iz knjižnice portala ExploreSlovenia.si, so v lasti upravljalca portala.
- Ponudnik za namen izvajanja storitev Platforme podeli Upravljalcu brezplačno pravico do uporabe, kopiranja, procesiranja, distribucije in prikazovanja vsebin in podatkov produktov, ki jih nudi v Platformi (za namene spletnega oglaševanja, tržnih akcij in promocije).
- Ponudnik je dolžan Upravljalcu plačevati storitve Platforme v dogovorjenem plačilnem roku. Storitve Upravljalec obračuna v skladu s 7. točko teh Pravil.
- Vse obveznosti Ponudnika veljajo tudi za vse osebe, ki v njegovem imenu preko vseh njegovih uporabniških računov uporabljajo Platformo. Za osebe, ki za njegov račun uporabljajo portal, Ponudnik nasproti Upravljalca prevzema vso odgovornost.
3. Storitve Portala in Rezervacijskega sistema
Platforma nudi Partnerju upravljanje in spletno prodajo outdoor doživetij in nastanitev ter uporabo rezervacijskega sistema za outdoor doživetja, pakete in nastanitve na spletnih straneh partnerjev.
- Storitev uporabe spletnega portala zajema naslednje storitve: zajemanje podatkov o rezervacijah, prenos in obdelava podatkov o strankah in rezervacijah ter prikazovanje informacij na Portalu Explore Slovenia.
Portal ponudniku omogoča naslednje storitve:
- trženje doživetij in nastanitev na Portalu;
- upravljanje vsebin, rezervacijskih pogojev in cen produktov;
- varno spletno plačilo zneska rezervacije za zavarovanje rezervacije produktov ali plačilo produktov (omogoča več vrst spletnih plačil: PayPal, Plačilna kartica, kreditna kartica, plačilo pri ponudniku,…);
- sprejemanje povpraševanj za doživetja po želji naročnika/uporabnika;
- pregled in obračun rezervacij;
- S storitvijo zajema, prenosa, obdelave in prikaza informacij in podatkov je Platforma z rezervacijskim sistemom posrednik med Uporabnikom in Ponudniki
4. Rezervacije
- Sistem portala je zastavljen tako, da o korakih in spremembah rezervacije ažurno obvešča Ponudnika in Uporabnika.
- Ponudnik s prejeto rezervacijo svojega produkta preko Rezervacijskega sistema, vstopa v neposredno in pravno zavezujoče pogodbeno razmerje z Uporabnikom, ki je izvedel rezervacijo ponudbe preko Portala.
- Portal je z zajemom podatkov, prenosom podatkov, obdelavo podatkov in prikazom informacij in podatkov v vlogi posrednika pri izvedbi in plačilu rezervacije med Ponudnikom in Uporabnikom.
- Vse pravice in obveznosti iz pogodbenega odnosa, ki niso posebej dogovorjene v teh Pravilih, se presojajo po Obligacijskem zakoniku.
Rezervacije s spletnim plačilom
- Uporabnik lahko v Rezervacijskem sistemu portala opravi rezervacijo ponudbe s spletnim plačilom, ki je podprto.
- Ponudnik se obvezuje rezervacijo doživetja s spletnim plačilom potrditi ali zavrniti v 24 urah od njenega nastanka.
- Če Ponudnik prejeto rezervacijo doživetja s spletnim plačilom potrdi, je rezervacija za Ponudnika zavezujoča.
- Če Ponudnik prejme rezervacijo nastanitve s spletnim plačilom, je rezervacija za Ponudnika zavezujoča v trenutku njenega nastanka.
- Uporabnik in Ponudnik lahko odpovesta ali spremenita rezervacijo le v skladu s pogoji odpovedi rezervacije, ki so objavljeni pri rezerviranem produktu v času izvedbe rezervacije ter zabeleženi v podrobnostih rezervacije in vavčerju.
- Ne glede na pogoje odpovedi in določila, lahko Uporabnik dinamično sestavljenega paketa zaradi ne potrditve najmanj enega produkta v sestavljenem paketu s strani Ponudnika, v roku 48 ur od nastanka rezervacije paketa brezplačno odpove vse produkte, ki tak paket sestavljajo.
Neuspela rezervacija dinamičnega paketa
V primeru neuspele rezervacije enega ali več doživetij v dinamično sestavljenem paketu, Uporabnik lahko:
- brez stroškov odstopi od rezervacije vseh produktov v dinamičnem paketu ali
- obdrži in zaključi rezervacijo že potrjenih produktov v dinamičnem paketu ali
- spremeni izbor produktov v dinamično sestavljenem paketu ter napravi novo rezervacijo.
5. Odpoved rezervacije
- Pogoje odpovedi rezervacije določa Ponudnik za vsak produkt posebej;
- Pogoji odpovedi rezervacije so v Rezervacijskem sistemu navedeni pri javni objavi vsakega produkta in zabeleženi v podrobnostih rezervacije, ki jih prejme Uporabnik;
- Uporabnik ob sklenitvi rezervacije potrdi, da je pogoje odpovedi rezervacije prebral in se z njimi strinja;
- Pogoji odpovedi rezervacije so v primeru opravljene rezervacije del pogodbenega razmerja med Uporabnikom in Ponudnikom;
- V primeru odpovedi rezervacije vedno veljajo pogoji odpovedi, ki so bili veljavni v trenutku oddaje rezervacije;
- Rezervacijski sistem in Upravljalec v primeru odpovedi ali spremembe rezervacije opravljene s spletnim plačilom posreduje med strankama v skladu z določili njihovega pogodbenega odnosa;
- V primeru Uporabnikove odpovedi rezervacije produktov opravljenih s spletnim plačilom, bo Upravljalec, v skladu s pogoji odpovedi rezervacije produkta in temi Pravili, nakazal Ponudniku nadomestilo za odpovedano rezervacijo;
- Morebiti nastale stroške in posredniško provizijo v primeru odpovedi Uporabnika pokrije Ponudnik;
- Nadomestilo ob predčasni odpovedi je enako vrednosti, določeni s pogoji odpovedi, od katere so odšteti stroški procesorja spletnih kartičnih plačil in obdelave transakcije;
- Odpoved rezervacije Uporabnik opravi v preko rezervacijskega sistema, v skladu s pogoji odpovedi rezervacije za vsak produkt posebej;
Pogoji odpovedi rezervacije ne veljajo v naslednjih primerih:
- v primeru odpovedi rezervacije zaradi višje sile in
- v primeru odpovedi rezervacije zaradi ne potrditve najmanj enega doživetja v dinamično sestavljenem paketu s strani Ponudnika. Uporabnik lahko v 48 urah od oddaje rezervacije brezplačno odpove vse produkte, ki tak paket sestavljajo;
Omejitev preklica potrjene rezervacije
Ponudnik brezpogojno izjavlja, da potrjene rezervacije produktov enostransko ne bo preklical oziroma odpovedal, razen v izjemnih primerih, kot so:
- odpoved rezervacije zaradi višje sile;
- Pogoji odpovedi rezervacije veljajo tudi, če Uporabnik ne pride (t.i. »no-show«) in ni izvedel odpovedi rezervacije do prihoda. Izjema je ne prihod t.i. »no-show« zaradi višje sile.
6. Sprememba rezervacije
- Uporabnik lahko spremeni rezervacijo produktov v dogovoru s Ponudnikom, v kolikor Ponudnik to možnost dopušča;
- Uporabnik je seznanjen z dejstvom, da nekaterih produktov ni mogoče odpovedati brez plačila stroška odpovedi rezervaciji in da so določene spremembe rezervacij produktov mogoče le ob doplačilu;
- Uporabnik in Ponudnik imata pravico do spremembe rezervacij v primeru višje sile, ki je ni bilo mogoče predvideti ali se ji izogniti;
- V primeru višje sile si Ponudnik pridržuje pravico menjave rezerviranega produkta z drugim enakovrednim produktom za enako ali nižjo ceno, kot jo je imel Uporabnik potrjeno ob sklenitvi rezervaciji;
- Ponudnik lahko izvede menjavo produkta samo pod pogojem, da Uporabnika vsaj 24 ur vnaprej pisno obvesti o menjavi produkta in o razlogu menjave ter se Uporabnik s predlagano menjavo strinja;
- V primeru, da Uporabnik ne soglaša z menjavo produkta, lahko Ponudnik brez stroškov odpovedi rezervacije odstopi od pogodbe;
- V primeru, da Uporabnik ne soglaša z menjavo produkta, je dolžan Ponudnik povrniti Uporabniku celotno že vplačano kupnino rezerviranega produkta;
- Enaka pravila veljajo v primeru, da zamenjava rezerviranega produkta ni mogoča;
- V primeru, da so bila zaradi spremembe rezervacije Upravljalcu portala povzročeni transakcijski ali drugi stroški, jih je dolžan povrniti Ponudnik, ki je v pogodbenem razmerju s Upravljalcem portala (stroški bančne transakcije, stroški promocije, tržne akcije,…
7. Plačila in provizija
Plačilo provizije ter stroška procesiranja in obdelave spletnih plačil od skupne cene rezerviranih produktov preko Rezervacijskega sistema.
- Ponudnik za storitve Platforme plača Upravljalcu od skupne cene rezervacij produktov ponudnika:
- 15% provizijo od realiziranih rezervacij produktov Ponudnika preko Portala (v primeru da preko portala ni bilo izvedeno spletno plačilo, npr. plačilo pri ponudniku);
- strošek procesiranja in obdelave spletnih plačil v višini 5%, ki se obračuna od realiziranih rezervacij produktov Ponudnika preko portala (v takem primeru Upravljalec portala kupnino zmanjšano za provizijo nakaže Ponudniku na njegov poslovni račun);
Izplačilo kupnin Ponudniku iz naslova opravljenih rezervacij:
Upravljalec na tekoči račun Ponudnika, ki ga je navedel ob registraciji, do 15. v naslednjem mesecu nakaže:
- prejeta plačila za rezervirane in opravljene produkte Ponudnika preko Rezervacijskega sistema v predhodnem mesecu;
- prejeta nadomestila za odpovedane rezervacij produktov Ponudnika preko Rezervacijskega sistema v predhodnem mesecu.
Pred nakazilom prejetih plačil Upravljalec odšteje:
- provizijo za opravljene storitve preko Rezervacijskega sistema ExploreSlovenia.si;
- stroške procesiranja in obdelave spletnih plačil za opravljene storitve preko rezervacijskega sistema (stroški bančne transakcije);
- stroške procesiranja in obdelave spletnih plačil za plačane in odpovedane rezervacije produktov Ponudnika preko Rezervacijskega sistema po roku brezplačne odpovedi.
- Ponudnik plača Upravljalcu provizijo od realiziranih rezervacij produktov Ponudnika preko Rezervacijskega sistema v preteklem mesecu, katerih plačilo ni bilo izvedeno preko Rezervacijskega sistema ExploreSLovenia.si, na podlagi prejetega računa.
Plačilo mesečnega pavšala za prodajo doživetij na povpraševanje
- Upravljalec po lastni presoji in na pobudo Ponudnika pri specifičnem doživetju ali paketu lahko vključi prodajo na povpraševanje. Ponudnik za vsak produkt, ki je vključen v prodajo na povpraševanje, Upravljavcu plačuje dogovorjeni mesečni pavšal. Ponudnik mesečni pavšal za produkte vključen v prodajo na povpraševanje plača na podlagi prejetega računa.
- Višina provizije pri posredovanju specifične ponudbe outdoor doživetij ali paketov je enaka, kot če je opravljena rezervacija opravljena preko rezervacijskega sistema iz točke 7.1.
Račun za opravljene storitve preko Portala in rezervacijskega sistema
- Upravljavec za vse storitve Platforme Partnerju izda račun in posreduje obračun.
8. Dolžnost Ponudnika po izstavitvi računa Uporabniku
- Ponudnik je za vsako opravljeno rezervacijo preko portala dolžan Uporabniku izstaviti račun za celotno vrednost opravljenega produkta. Celotno vrednost opravljenega produkta vključuje tudi provizijo Upravljavca.
- Prav tako je Ponudnik dolžan Uporabniku izstaviti račun za zaračunane stroške odpovedi rezervacije.
9. Varnost in varstvo osebnih podatkov
- Upravljalec ne zbira, ne hrani in ne obdeluje podatkov o plačilnih sredstvih in osebnih podatkov Uporabnikov, potrebnih za izvedbo spletnih plačil. Informacije o plačilih in predpisih za plačilne storitve, podrobnosti o plačilu in varnosti transakcije so na voljo na spletnem mestu Procesorja spletnih plačil Twispay.
- Procesor spletnih plačil je odgovoren za obdelavo in varovanje osebnih in drugih podatkov, ki jih Uporabnik deli za namen spletnega plačila produktov.
- Za zaščito, varnost in šifriranje pri prenosu podatkov Upravljalec uporablja tehnologijo “Secure Socket Layer (SSL)”
- Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi Procesor spletnih plačil. Avtorizacije kreditnih kartic potekajo v realnem času, s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah.
- Vsi osebni podatki, ki jih Uporabnik vpiše v postopku sklepanja rezervacije in vsi osebni podatki Ponudnikov in drugih Partnerjev, se zbirajo, hranijo in obdelujejo le za namen sklenitve rezervacije in izvajanja pogodbe.
- Namen zbiranja, uporabe in obdelave osebnih podatkov ter pravice Uporabnikov in Partner so opredeljeni v dokumentu Varstvo osebnih podatkov.
10. Zaupnost
- Ponudnik in Upravljalec imata pri izvajanju pogodbenega razmerja dostop do zaupnih in občutljivih podatkov.
- Ponudnik in Upravljalec se zavezujeta, da bosta vse podatke, ki jih bosta pridobila pri izvajanju pogodbenega odnosa, obravnavala kot zaupne v skladu z direktivo GDPR.
- Kot zaupni so opredelijo podatki o Uporabnikih in Ponudnikih. Gre za podatke, ki jih za zasebne ali zaupne označi Upravljalec, posamezen Ponudnik ali so zaupni v skladu z zakonom in GDRP.
- Partner in Upravljalec bosta podatke, ki so opredeljeni kot zaupni, varovala v skladu z veljavnimi določili o varovanju osebnih podatkov in z določili poslovne tajnosti.
11. Odgovornost in omejitve odgovornosti Upravljalca
- Vsebine orodja in funkcionalnosti Portala in Rezervacijskega sistema so ponujene kot so bile predstavljene Partnerju/Ponudniku in ne vključujejo kakršnihkoli drugih jamstev.
- Upravljalec portala se zavezuje, da bo svoje storitve, ki so zajemanje, prenos ter obdelava podatkov in prikazovanje informacij v okviru Rezervacijskega sistema na računalnikih, tablicah in pametnih telefonih, opravljati skrbno in vestno.
- Upravljalec si pridržuje pravico, da v primeru ogrožene varnosti podatkov, preprečitve večje škode in drugih nujnih razlogov, kadarkoli in za potreben čas, brez predhodnega obvestila, prekine zagotavljanje storitev Portala in Rezervacijskega sistema v celoti ali delno ter o tem naknadno obvesti Partnerja/Ponudnika.
- Upravljalec odgovarja za dejansko škodo, ki jo Ponudnik utrpi, plača ali ga bremeni zaradi Upravljavčevega neažurnega, malomarnega in neodgovornega opravljanja storitev Portala in rezervacijskega sistema.
- Višina odgovornosti za nastalo škodo Ponudnika je omejena in lahko znaša največ toliko, kolikor je skupni znesek rezerviranih produktov v mesecu neizpolnjenih obveznosti s strani Upravljalca.
- Upravljalec ne odgovarja za napake, nastale zaradi prekinitve (začasne ali delne) delovanja Portala in rezervacijskega sistema (npr. zaradi izpada elektrike, interneta), zaradi okvare, popravila, nadgradnje ali vzdrževanja programske ali strojne opreme ali katerega koli drugega razloga, ki ni povezan z delovanjem Portala v normalnih pogojih delovanja.
- V nobenem primeru Upravljalec ne odgovarja za kakršnokoli posredno ali neposredno škodo, ki bi izvirala iz uporabe oziroma nezmožnosti uporabe storitev Portala, vključno in brez omejitev glede izgubljenega prihodka ali pričakovanega dobička, izgube dobrega imena, izgube poslov, izgube podatkov, računalniške napake ali napačnega delovanja oziroma drugih škodnih dogodkov.
12. Pravice intelektualne lastnine
- Vsa programska oprema, potrebna za storitve Platforme, ki je na voljo in jo uporablja Portal in rezervacijski sistem, z vsemi pravicami intelektualne lastnine za vsebine in informacije na Portalu, je v lasti Upravljalca in njegovih partnerjev/ponudnikov. Določilo velja, če izrecno ni dogovorjeno drugače.
- Upravljalec si pridržuje izključno lastništvo do vseh pravic, naslova in interesa Portala.
- Partner brez izrecnega pisnega dovoljenja Upravljalca ne sme kopirati, uporabljati, združevati ali kakorkoli drugače uporabljati vsebin Portala in blagovne znamke ExploreSlovenia.si.
- Kakršnakoli nezakonita ali nedovoljena uporaba oziroma v 12. točki navedena dejanja, predstavljajo kršitev pravic intelektualne lastnine Upravljalca in pravic do uporabe baze podatkov, za kar je Partner/Ponudnik odškodninsko odgovoren.
13. Reklamacije in pritožbe
- Morebitne reklamacije glede storitev Portala in rezervacijskega sistema, sprejemamo v pisni obliki na elektronski naslov info@exploreslovenia.si
- Vse pritožbe in reklamacije morajo vsebovati natančno navedbo pomanjkljivosti, ki je razlog za reklamacijo in obdobje (datum, čas), ko je bila pomanjkljivost zaznana.
- Ob reklamaciji pošljite sliko zaslona naprave, kjer je bila napaka ugotovljena.
- Upravljalec bo na pritožbo odgovoril najkasneje v roku 5 delovnih dni.
- Pritožbe ali izjave Uporabnika glede vsebin produktov in izvajanja produktov Ponudnikov in njegove uporabe ne rešuje Upravljalec portala, ampak Ponudnik sam.
- V postopkih pritožbe ali drugih izjav o ravnanju Partnerja ali produktov Partnerja in njegovih izvajalcev Upravljalec ne prevzema nikakršne vloge mediatorja oziroma posrednika in je izključen iz obravnave morebitnih pritožb s strani Uporabnikov ali kateregakoli Partnerja.
Upravljalec lahko kadarkoli in po lastni presoji:
- deluje kot posrednik med Uporabnikom in Partnerjem ter med ostalimi Ponudniki/Partnerji;
- v primeru preseženega števila rezervacij nad dejanskimi možnimi (overbooking) ali drugih materialnih nepravilnosti ali pritožb glede Ponudnika/Partnerja lahko Upravljalec ponudi Uporabniku na stroške Partnerja nadomestni produkt enake ali višje kakovosti;
- kako drugače Uporabnikom in Partnerjem zagotavlja podporo pri ukrepih ali medsebojni komunikaciji.
14. Reševanje sporov
- Partner in Upravljalec se zavežeta, da bosta morebitne spore, ki bi nastali na podlagi ravnanja, ki ni v skladu s temi Pravili, skušala rešiti sporazumno.
- V primeru sodnega reševanja sporov se ta Pravila, plačilo za storitve Upravljalca in druga razmerja presojajo v skladu s slovenskim predpisi.
- Vsi spori, ki izhajajo iz teh Pravil in iz razmerij v povezavi z njimi, se vodijo izključno na pristojnih sodiščih v Republiki Sloveniji.
15. Povrnitev škode
- V primeru, da so Upravljalec ali njegovi lastniki zaradi dejanj Partnerja, ki niso v skladu s temi Pravili, izpostavljeni škodnim dogodkom in utrpijo škodo, ki iz njih nastane (izgube, tožbe vseh vrst, kazni, obresti in zakonski postopki), je Ponudnik/Partner dolžan Upravljalcu in njegovim lastnikom povrniti utrpelo škodo.
- Če je Upravljalec skupaj s Ponudnikom/Partnerjem izpostavljen terjatvam tretjih strank, bosta Partner in Upravljalec delovala v dobri veri, se posvetovala o nadaljnjih dejanjih, sodelovala in se medsebojno podpirala pri obrambi in/ali urejanju tovrstne terjatve.
- Primarni nosilec aktivne vloge v tožbenem postopku nastopi tisti od obeh pogodbenikov (Upravljalec ali Ponudnik/Partner), katerega ravnanje je po navedbah tožnika povzročilo sporno situacijo.
- Upravljalec in Partner se zavezujeta, da v primeru druge alineje 15. točke ne bosta sprejemala individualnih odločitev, vstopala v postopke ali privolila v poravnavo. Našteta pravna dejanja lahko se lahko izvršijo le v primeru pisnega soglasja obeh.
16. Veljavnost in prekinitev pogodbenega razmerja
- Pogodbeno razmerje med Upravljalcem in Partnerjem, dogovorjeno v skladu s temi Pravili, je sklenjeno in prične vejati od trenutka, ko Partner potrdi, da je Pravila prebral, jih razumel in da se z njimi strinja v skladu s temi splošnimi pogoji za partnerje;
- Pogodbeno razmerje je sklenjeno za nedoločen čas;
- Pogodbeno razmerje lahko Upravljalec in Ponudnik/Partner z odpovedjo enostransko prekineta. Odpoved mora biti poslana drugi stranki v pisni obliki po elektronski pošti, pri čemer mora pošiljatelj pridobiti elektronsko potrdilo naslovnika o njenem prejemu. Odpoved velja po poteku 30 dnevnega odpovednega roka, ki prične teči z dnem prejema obvestila
- Upravljalec in Ponudnik/Partner lahko ta pogodbeni odnos sporazumno prekineta kadarkoli.
- Neizpolnjevanje obveznosti Ponudnika/Partnerja
V primeru neizpolnjevanja obveznosti Partnerja, mu Upravljalec lahko:
- pošlje opozorilo z rokom odprave neizpolnjenih obveznosti ali
- pogodbo prekine brez odpovednega roka, s pisno obrazložitvijo o prekinitvi pogodbe.
- Ponudnik/Partner in Upravljalec se zavezujeta, da bosta, ne glede na razlog prekinitve pogodbe, vse rezervacije produktov ter druge aktivnosti, začete na Portalu v času trajanja pogodbe, izvedla v skladu s temi Pravili.
- Kljub odpovedi pogodbe, je Ponudnik/Partner dolžan plačati Upravljalcu odškodnino za primer reklamacij, nastalih v času trajanja pogodbe s strani Uporabnikov in drugih Partnerjev.
17. Končne določbe
Portal in rezervacijski sistem ExploreSlovenia.si temelji na elektronskih postopkih, ki so lahko moteni. Zato Upravljalec pri kršitvah obveznosti odgovarja samo v primeru naklepa ali hude malomarnosti:
- Za višjo silo se šteje situacija, ki jo pred sklenitvijo rezervacije ni bilo možno predvideti ali se ji izogniti in mora biti dokumentirana z veljavnimi uradnimi dokumenti.
- Ta Pravila so za Partnerja in Upravljalca zavezujoča v vsakokratni spremenjeni obliki.
- Ta Pravila stopijo v veljavo z dnem javne objave na portalu ExploreSlovenia.si.
- Ponudnik/Partner in Upravljalec lahko posamezna določila te pogodbe spremenita ali dopolnita z aneksom.
18. Kontakt
Vprašanja v zvezi s temi Pravili lahko pošljete Upravljavcu na elektronski naslov: info@exploreslovenia.si
Datum veljavnosti 1.9.2022