Kaj se zgodi, če moram odpovedati potovanje?
Če rezervirate potovanje več kot 21 dni vnaprej, imate možnost brezplačne odpovedi potovanja in do 21 dni pred odhodom prejmete celotno vračilo denarja (zaračunamo vam le morebitne stroške bančne provizije 3% in morebitne administrativne stroške v višini 3%).
Po tem roku (30 dni pred odhodom) boste imeli možnost odpovedi potovanja po naslednji shemi odškodnine (vrnjena ali plačana, odvisno od tega, ali je bilo plačilo opravljeno):
- 100% povračilo (brez stroškov odpovedi), če je odpoved sporočena organizatorju do 21 dni pred začetkom koriščenja. Uporabnik je dolžan pokriti: 3% od zneska, vplačanega ob rezervaciji za stroške bančne provizije in morebitni dodatni stroški, ki jih je imel organizator zaradi rezervacije.
- 75 % povračila (ali 25 % plačanega) če je odpoved sporočena organizatorju do 14 dni pred začetkom koriščenja. Uporabnik je dolžan pokriti: 3% od zneska, vplačanega ob rezervaciji za stroške bančne provizije in morebitni dodatni stroški, ki jih je imel organizator zaradi rezervacije.
- 50 % vrnjenega denarja (ali 50 % plačanega) če je odpoved sporočena organizatorju do 8 dni pred začetkom koriščenja. Uporabnik je dolžan pokriti: 3% od zneska, vplačanega ob rezervaciji za stroške bančne provizije in morebitni dodatni stroški, ki jih je imel organizator zaradi rezervacije.
- Brez vračila denarja (ali 100-odstotnega plačila), če je odpoved sporočena organizatorju manj kot 5-3 dni pred začetkom koriščenja ali če naročnik ne koristi rezervacije.
- Pri Darilnih turističnih bonih ni možnosti vračila denarja. Veljavnost bona je 24 mesecev. Uporabnik se sam dogovarja s ponudnikom o načinu in terminu koriščenja bona.
V primeru slabega vremena ali neustreznih pogojev za izvajanje dejavnosti bo ponudnik: a) predlagala podobno aktivnost v drugem kraju, kjer so pogoji boljši, oz.
b) predlagati prestavitev aktivnosti na kasnejši datum, oz
c) odpovedati celotno potovanje. Če zavrnete možnost a), bo veljala politika odpovedi. Opozarjamo, da je možna odpoved izleta le s strani izvajalca zaradi slabega vremena. agencija, ki izvaja aktivnosti v naravi. Zaradi časa potovanja stranka ne more preklicati. V izjemnih okoliščinah se lahko agencija po lastni presoji odloči, da kupcu povrne kupnino (zmanjšano za transakcijsko provizijo in druge stroške organizacije).
Pristojbina za pomoč strankam, plačana ob rezervaciji, ni vračljiva. Priporočljivo je imeti sklenjeno zavarovalno polico, ki krije odpovedi.
Upoštevajte, da če so bili na potovanju, ki ste ga rezervirali, vključenih več ponudnikov (nastanitve, doživetja, prevozi). Zato lahko veljajo drugačna pravila. Pri vsaki ponudbi preverite Politiko odpovedi, ki se lahko med ponudniki razlikuje. Če ponudnik v svoji ponudbi ni navedel pogojev predčasne odpovedi rezervacije, velja politika odpovedi, kot je objavljena na Portalu Explore Slovenia
Kaj se zgodi, če ponudnik odpove izlet zaradi slabega vremena/neustreznih razmer?
Če nas slabo vreme ali neprimerne razmere prisilijo v odpoved izleta, bomo:
a) predlaga podobno dejavnost v drugem kraju, kjer so boljši pogoji, oz
b) predlagati prestavitev dejavnosti na prostem na poznejši datum, oz
c) odpovedali celoten aranžma. Če zavrnete možnost a), bo veljala politika odpovedi ponudnika ali Portala, če ni drugače določeno v ponudbi. Opozarjamo, da je možna odpoved izleta le s strani izvajalca zaradi slabega vremena.
Na dan začetka rezervacije ponudnik ne more odpovedati rezervacije, zaradi slabega vremena lahko ponudi drugo doživetje.
V izjemnih okoliščinah lahko ponudnik po lastni presoji odloči, da kupcu povrne kupnino (zmanjšano za transakcijsko provizijo in druge stroške organizacije).